Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

Που πας ρε...Καραμήτροοοοο...!!!


Τα τελευταία χρόνια, οι γυναίκες - όχι όλες βέβαια - έχουν υιοθετήσει την άποψη ότι " οι άντρες έχουν πάψει να είναι κυνηγοί", " δεν ξέρουν να φλερτάρουν", ή ακόμα χειρότερα " οι άντρες ΔΕΝ φλερτάρουν" και άλλα τέτοια..Άλλοτε εύστοχες παρατηρήσεις, άλλοτε όχι...
Εγώ τελευταία, θα μπορούσα να πώ πως δεν έχω παράπονο..Δόξα τω Μεγαλοδύναμο, βλέπω πως η...μπογιά μου περνάει (και πιστέψτε με ...."ψώνιο" δεν είμαι).

Τί γίνεται όμως όταν ένας απο αυτούς που σε φλερτάρει..πως να το κάνουμε..είναι αυτό που λέμε.." Καλύτερα να με ρίξουν στα σκυλιά, παρά σε αυτόν";;Συμβαίνουν και αυτά - και μάλιστα στις καλύτερες οικογένειες..
Και δεν λέω..όλοι έχουμε δικαίωμα στην αγάπη και στο φλέρτ κτλ κτλ..αλλά το πράγμα είναι λιγάκι αταίριαστο...Τι θέλει ένας κοντός, φαλακρός, που ε..δεν θα είναι κοντά στην ηλικία του μπαμπά σου (;)...απο ένα...ένα κοριτσάκι τελoσπάντων..;;; Και τι να γυρίσεις και να πείς; Πόσο πρόσφατα έχει έρθει σε πραγματικά κοντινή επαφή με τον καθρέφτη του; Ή, μα καλά, τόση αυτοπεποίθηση;
Τι να πώ πια...να τον γειώσω τον άμοιρο και να πάθει και τίποτα σε αυτή την ηλικία...;
όχι μωρέ, εμείς εχουμε τρόπους! Τα λέμε με το "γάντι"...Όμως δεν θα ήταν καλύτερα.. to think about it twice (and three and four times)?? Γιατί τελικά " που πάς ρε Καραμήτροοοοοο";;;;

(Γενικά πάντως..η αυτοπεποίθηση είναι σπουδαίο πράγμα..αρκεί να μην παραμυθιαζόμαστε!)

24 σχόλια:

Fish-bait είπε...

Αχ βρε "κοριτσάκι" άμοιρο και άβγαλτο τι τραβάς κι εσύ... Πρόσεχε το δοντάκι που σκάει μύτη όπου να 'ναι... :P

M...Ursula είπε...

fish-bait: Δεν επιτρέπω σχόλια για την ηλικία μου!!!Ναι..κοριτσάκι είμαι - άλλωστε ό μέσος όρος ηλικίας έχει ανέβει!

George είπε...

m...ursula είπα να έρθω να σου πώ μια καλησπέρα μα βλέπω πως έπιασες την κουβεντούλα με την fish-bait για την ηλικία και μάλλον θα πρέπει να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια (τα πιό βαριά δεν είναι για την ηλικία μου) καθώς όπως διάβασα τα ψέλνεις και σε κάποιον που είναι κοντά στην ηλικία του μπαμπά σου. Και εγώ με τα σαράντα μου χρόνια φοβάμαι πως δεν θα βρώ θέση ανάμεσα σε δύο κοριτσόπουλα. :)
Την καλησπέρα μου την είπα; Σε αυτήν την ηλικία αρχίζει και το αλτσχάϊμερ ;

Elerran είπε...

Βασικά δεν χρειάζεται να τον γειώσεις. Μπορείς απλά να του κάνεις μήνυση για απόπειρα αποπλάνησης ανηλίκου. Ακούς εκεί να την πέφτει σε κοριτσάκια ο πορνόγερος...

M...Ursula είπε...

George: είσαι super! Τελικά, δεν έχει να κάνει με την ηλικία..αλλά με το επίπεδο.. Είναι αυτό το "αταίριαστο" που έλεγα (σχετικά με την προσωπικότητα, τους τρόπους κτλ..)

Elerran: Έχω ήδη περάσει στην γείωση. Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ κιόλας!Και να σου πω κάτι (mr '79 instead of '80..)δεν είπα ότι είμαι και ανήλικο!

Unknown είπε...

Κάποια μάλλον έχει κουνήσει την ουρά της...

Angel Vs Life είπε...

yparxoun pantos kai goiteutikoi kontoi kai falakroi... :o)

M...Ursula είπε...

angel vs life: αν έχουν όλο το υπόλοιπο "πακέτο", ε, κάτι γίνεται..αλλά όταν το σύνολο είναι....πως να το πω...yiaaakk..ε, τότε δεν υπάρχουν περιθώρια!:)

Unknown είπε...

Όπως υποσχέθηκα, αυτό είναι το σχόλιό μου.

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ :(

Ασε που καραδοκεί και η παντόφλα αχααααχαχ /πλακίτσα

APSOY είπε...

Ντροπή σου που μου το χτυπάς αυτό μεσημεριάτικο!
Ε λοιπόν όχι. Δεν ξέρουμε όλοι να φλερτάρουμε... (δάκρυ από επαναστατική διάθεση και βλέμμα "με πνίγει το δίκιο")

M...Ursula είπε...

@ apsoy: Άχου το μωρέ...Συγγνώμη αν είμαι σκληρή και πληγώθηκες..(+χαιδεύω το κεφαλάκι, με βλέμμα όλο συμπόνια+)
Φιλί και καλημέρα!!
@ κουβάς: Μας υποχρεώσατε με το σχόλιό σας..ας όψεται η παντόφλα...
Τεσπα..αρκεί που μας επισκεφτήκατε monsier...Φιλιάαα

George είπε...

Αφού έχεις τόσες όμορφες σκέψεις στο μυαλό σου γιατί δεν τις αποτυπώνεις εδώ να τις διαβάσουμε και να αναθαρήσουμε και εμείς;
Περιμένω πόστ σου σύντομα ελπίζω!
Καλημέρα φιλιά και αγκαλιές!

âlex είπε...

moorsula, δε σε γνωριζω προσωπικα αλλα ντροπης πραματα ειναι αυτα που γραφεις.
Αν ησουν εσυ κοντη και φαλακρη και σου γυαλιζε ενα αγορακι τι θα εκανες.
Θα σου πω εγω. Θα του την επεφτες. Γιατι? Γιατι δε θα ειχες τιποτα να χασεις. "Κοντη, φαλακρη γυναικα ειμαι" ,θα σκεφτοσουν, "ποσο πιο σκατα μπορουν να γινουν τα πραγματα?"
Ολοι εχουν δικαιωμα στο πεσιμο, ανεξαρτητως υψους και τριχας.
Αλλωστε ουκ ολιγοι hot celebrities ηταν κοντοι και φαλακροι.
Μike Zampidis, Κωστας Σημιτης, Jude Law(δεν ειναι κοντος και φαλακρος αλλα ειναι τρελο γκομενακι, εχε το στα υπ'οψη)

M...Ursula είπε...

@ george: George,darling...ασε έχω μπλέξει με τρελή δουλειά..και πρέπει να βάλω τις σκέψεις μου σε σειρά για να κάτσω να γράψω κάτι...Το θέλω σαν τρελή άλλωστε! Οι αγκαλιές σου μου δίνουν κουράγιο πάντως!!!Φιλάκι!

@ alex Εγώ δεν είπα να μην την πέσει, να μην φλερτάρει η whatever.. αλλά πρέπει να ξέρεις που σε παίρνει να το κάνεις (εγώ όλο αυτό για πλάκα το έγραψα..και σε λίγο θα με παρουν με τις τομάτες για το "κράξιμο" όλοι οι κοντοί φαλακροί μεσήλικες....)
FYI, επίσης έχω στα υπόψη μου George Clooney, Brad Pitt, Eric Bana (ο Θεός) κι ας μην είναι κοντοί και φαλακροί!!!

Fish-bait είπε...

@Alex: Την γνωρίζεις ;-)

M...Ursula είπε...

@ alex + fish bait: Το μικρό γλυκούλικο αγοράκι ειναι??????χαχα!!so he knows me!!

αντωνης είπε...

μια ερωτηση, ισως και αδιακριτη. Εισαι η "γνωστη" ουρσουλα;
Αν ναι, καλως τα παιδια! Αν οχι, και παλι καλως τα.
(κλεανθης here)

Ανώνυμος είπε...

ειναι συνηθες τα οχι και τοσο ευπαρουιαστα ατομα να μην εχουν αναστολες...ειναι φυσικη αμυνα γιατι αλλιως θα πεφτανε στα ταρταρα...

M...Ursula είπε...

@ a.g : οταν λες η γνωστή oursoula, εννοείς..??

M...Ursula είπε...

@ una mama: νομίζω πως έχεις δίκιο...!

αντωνης είπε...

@ursula
με το κλεανθης here, θα καταλαβαινες.
καλημερα και καλο μηνα anyway

Elerran είπε...

Χαιρετισμούς απ'τα τάρταρα...

âlex είπε...

Επρεπε να το φανταστω, οι γραπτοι σας διαλογοι ειναι ομοιως λαλαλα με τους live.
Απορια δικια μου τωρα. Το m στο ursula τι ειναι?
Ειναι mmmm, ursula!!(ευχαριστηση/χαρα/ηδονη)
Ειναι mffff, ursula(αποδοκιμασια/ξινιλα)
mori ursula piase to alati?
Μηπως mpaokaraoleursula?

Πες μου ρε Αντρεζ.

M...Ursula είπε...

@ alex: το m στο m...Ursula, μπορεί καθένας να το ερμηνέψει όπως θέλει..(εσύ τουλάχιστον βρήκες πολλούς τρόπους!!)Το δικό μου είναι πιο πολύ αποδοκιμασίας + σαρκασμού, θα έλεγα...την υπόλοιπη φάση για το πως έκατσε το ονοματάκι θα στην πω απο κοντά..!Όταν το στρουμφάκι (εσύ) έρθει Αθήνα κάνοντας ΛΛΛΑ ΛΛΛΑ ΛΛΛΑΑΑΑΑ!!