Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

Καλέεε...σύνελθε!!


Μα τι στο καλό έπαθα χτές; Δεν "παιζόμουν"...δεν άντεχα τον ίδιο μου τον εαυτό...ένιωθα ένα πλάκωμα χωρίς συγκεκριμένο λόγο...σαν όλα να μου φταίνε...

Συνήθως κάτι τέτοιο, έχει βάση κάποιες συγκεκριμένες μέρες του μήνα...αλλά δεν..

Κοιτάζω το ημερολόγιο...όχι, ούτε Πανσεληνο έχει..άρα τι;;;


Μάλλον συσσωρευμένη κούραση θα έλεγα..(βέβαια η μανούλα μου θα έλεγε:"εσύ παιδί μου δεν πας καλά...γενικά").


Και σύν τοις άλλοις, στεναχώρησα και δύο φιλαράκια μου - συγγνώμη σας ζητώ....και μια αγκαλιά...αφού ξέρετε τι ανισόρροπη είμαι ώρες ώρες..ήθελα λιγουλάκι να κάτσω μόνη μου να ξεκουραστώ λίγο...Θα επανορθώσω 100%!


Είχε πάρα πολύ καιρό να με πιάσει αυτό...τέτοια συναισθήματα τον τελευταίο καιρό, βρίσκονταν στον πάτο ...πως ξεπήδησαν...;

Και το θέμα είναι, πώς μια σκέψη κακή οδηγεί άμεσα στην άλλη και στην άλλη...Αχ...πόσο μου άρεσε ο - τελευταία - αισιόδοξος εαυτός μου...Please, μην με εγκαταλείψεις...


Πάντως σήμερα..με λένε M...Ursula και είμαι καλά!


15 σχόλια:

George είπε...

Η δική μου διάγνωση λέει πως τέτοια συναισθήματα έχουν την γενεσιουργό τους αιτία στον έρωτα.
Πάντως εκείνον τον αισιόδοξο εαυτό σου μην τον εγκαταλείπεις. Ήταν ωραίος τύπος.
Χαμογέλα.
Ξημέρωσε μια νέα όμορφη μέρα.
Καλό σ-κ.

Elerran είπε...

Εσύ έχεις και αισιόδοξο εαυτό;;
Πες μου που πουλάν χαρές,
να μου πάρω μια.
Πες μου που πουλάν (αισιόδοξους) εαυτούς,
να μου πάρω δυό...

Μήπως φταίνε τα βαμπίρια για την κακοκεφιά;

M...Ursula είπε...

@george: Λες;;;;;μμμ συνήθως δεν με ρίχνει..με ανεβάζει..
Απο σήμερα, εγώ και αυτό το αισιόδοξο τυπάκι γίναμε πάλι κολλητοί!!!Ευχαριστώ!!!
Να έχεις και ΄σύ μια τέλεια μέρα!!!!
@ elerran: Δεν με είχες για αισιόδοξο τύπο;;;Πάντως, ετσι μου ήρθε..σαν μάννα εξ ουρανού...Κοίτα και λίγο γύρω σου τα προβλήματα τα σοβαρά που υπάρχουν, και να δείς πως θα πείς Δόξα τω Θεώ!!!
Τα βαμπίρια, τα ξεπέρασα..

Ανώνυμος είπε...

συνηθως για καλο σκοπο βγαινουν στην επιφανεια αυτα τα συναισθηματα...εκτονωνονται λιγο-λιγο γιατι αν ασυσσωρευτουν ολα μαζι ισως δεν μπορεις να τα διευθετησεις...
το οτι σου αρεσει ο αισιοδοξος εαυτο σου σημαινει πως αυτο επιλεγεις να διεκδικησεις...
cheer up...σαββατοκυριακο ερχεται και μην στενοχωριεσαι για τα φιλαρακια σου...θα καταλαβουν...

ειμαι η una...(σε διαβασα) και ειμαι καλα : ))

φιλακια!!!

M...Ursula είπε...

@ una mama: Mama μου γλυκιά, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είμαι ήδη πολύ καλά!! Φιλάκια και καλό ΣΚ σε εσένα και την οικογένειά σου!!!!

APSOY είπε...

"Κοίτα και λίγο γύρω σου τα προβλήματα τα σοβαρά που υπάρχουν, και να δείς πως θα πείς Δόξα τω Θεώ!!!"

Νομίζω δε σε εγκατέλειψε τελικά! :)

M...Ursula είπε...

@apsoy: Καλά αυτό εννοείται!!!Και δόξα τω Θεώ και απ'ολα....!!!!!Είμαι πολύ συνειδητοποιημένη και ευγνώμων για την ζωή μου..Απλά καμιά φορά..σε πιάνουν κάτι αναποδιές...

Angel Vs Life είπε...

oraio einai kai to "plakoma" merikes fores...

M...Ursula είπε...

@angel vs life και αυτό μέσα στο παιχνίδι είναι...αρκεί να μην έχει μεγάλη διάρκεια...Φιλιά

APSOY είπε...

Πάρε τη φίλη σου και ξεκουνηθείτε να γράψετε κανένα ποστ ;) :Ρ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

APSOY είπε...

Χρόνια πολλά μικρή...
Ό,τι επιθυμείς!
:)

George είπε...

Χρόνια σου πολλά ευτυχισμένα και πάντα χαρούμενα.

Ανώνυμος είπε...

μια πολυ ομορφη πρωτοχρονια ευχομαι που θα φερει ενα 2008 οπως το ονειρευεσαι και το φανταζεσαι!

: )))

George είπε...

ΗΡΘΕ! ΗΡΘΕ! Οτι έχεις επιθυμήσει ήρθε μαζί με τον νέο χρόνο. Καλή σου χρονιά.